Fredag kväll!

Shuee, HAHA.. kan ju börja med och säga att idag har dt hänt massa men ändå inte! (:
Jag slapp sitta hemma hela dagen / kvällen iaf, skönt dt! Drog till stinsen med mamma, runt halv 6, och då fick jag massa kläder, skor och smink! Fett awsome, tror fan mamma köpte saker te mig för över 3000 (a) som vanligt haha, :D Fick ett par skit coola leggings som är svarta och vita, as najsa! Sen en as fiiin tjocktröja, som typ ser ut som Ed hardy! :D Fucking awsome! Sen fick jag ett par vita stövlar typ, dom va rätt fina faktiskt, och sen fick jag smink för typ över 500 xD och sen lite mera kläder! (: Så dt har varit en underbar kväll för mig iaf, HAHA! (: 
Jag har bytt nummer nu också, så dt är jävligt skönt! Men men, snart ska jag bara fixa in alla mina nya kläder i garderoben, och sen kolla film tror jag, är faktiskt rätt trött ! Men skitsamma, nu ska jag vara social på msn, så jag skriver typ imrn eller ngt! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0