Ingen är perfekt!

Alltså helt seriöst, jag börjar faktiskt bli jävligt trött på folk som snackar massa bullshit! För helt ärligt, man vet faktiskt inte vem man ska tro på till slut. Jag har varit med om dt här så många gånger förut , att jag faktiskt inte orkar gå igenom det en gång till. Har förlorat och fått vänner för massa "bullshit" Men okej. Det jag egentligen vill komma fram till är ; Varför snackar man överhuvudtaget skit? Man får ändå ingenting av det? Att sprida rykten, säga massa saker som inte ens är sant, är bara omoget! Jag förstår mig inte på dom som beter sig såhära. Det är fan sjukt! Jag menar, dt är inte så konstigt att folk hatar eftersom man inte vet vem man ska lita på, och därför är det svårare och älska en person också! ;o Om folk bara kunde växa upp, bete sig som vuxna människor, ( Vissa kmr dock aldrig växa upp från " bullshit" tiden, eftersom det finns vuxna som också snackar skit ) Men iaf, om folk bara kunde växa upp, prata face to face om det man stör sig på, och sånt . Så skulle den hära världen slippa en onödigt massa våld, hat och att folk inte litar på varandra. Jag påstår inte att jag aldrig har snackat skit, för det har jag gjort. Nen nu har jag växt ifrån det dära, för jag vet att folk kan bli så jävla förkrossade, speciellt utav falska rykten som inte ens är sant. ;o Ibland önskar jag bara att jag kunde få leva i min egna värld. Med vänner som jag vet att jag kan lita på. Och bara få slippa andra. Men det är precis som Angelica sa idag, " utan skitsnack skulle livet inte heller funka som det borde" ngt sånt , hon mena mer på, utan hat, bråk, och att bli sviken skulle ingen kunna bli starkare. Och hon har faktiskt rätt. Men det är en sak och svika en vän på ett eller annat sätt, och en helt annan och gå och snacka skit bakom sin "kompis" rygg eller sprida falska rykten, för sånt är bara omoget. Ända andledningen till att man sprider rykten eller snackar skit är ju för att man själv inte vågar prata med personen man har problem med. Men tro mig, skitsnack är inte bara "skitsnack" dt är ngt helt annat nu för tiden, och som verkligen kan förstöra en person så hårt. Men a, Ingen är perfekt, Inte ens jag. Men jag önskar att folk ibland kan börja tänka innan dom öppnar käften .. Och vågar stå för det dom säger, för då skulle man iaf slippa alla problem! 
Det va allt jag ville ha sagt, för jag har tröttnat på alla lögnare, svikare, dom som snackar skit, dom som bara är ute efter att förstöra ngn's vänskap,förhållande, eller ngt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0