Löördag natt! Nykter .. -.-

Shululu, Lördag, och idag skulle jag egentligen ha krökat men vart dock bara 3 cider för min del. Och ändå lyckades hela min jävla mobil gå sönder, men den blev mer eller mindre dränkt i en cider som hade gått sönder i min väska, den kanske funkar om en vecka, om jag har tur! Aja, först va jag hemma med Carro o John, och drack mina 3 cider med Carro, sen vid typ 21.30 drog jag , Carro  och John till jakan först, där Javis hoppade på tåget, sen drog vi till hässelby och träffade Pernilla och Kristin, vi satt ett tag hemma hos Pernilla, i värsta ovädret! Det blixtrade och åskade, som in i helvete! Läskigt värre, runt 23.50 drog jag, Carro, John och Javis till bussen, i värsta spöregnet, slutade med att både jag o Carro fick ta av våra skor för att vi skulle kunna springa till bussen, men vi vart ändå as blöta! Sen fick vi vänta på bussen i typ en kvart innan den kom, och på bussen så regna det självklart in! Asso shit vilken kväll , sjukt men roligt ! Aja, sitter just nu inne på msn och snackar med Lange, en skit bra vän ! :) 
Är glad över att han finns i mitt liv faktiskt! :) Och ska väl sova snart asso .. börjar fan bli trött! 
kanske ska te kista imrn med Carro o John, John ska shoppa :O chockad men han behöver fan lite nya kläder, inget illa menat, men a! Haha, men vi får se hur dt blir med det, sen kanske Lange kommer också :) Trevligt värre. Aja, ska fortsätta vara social på msn nu, pusshej! Juste, jag har en mobil, men har jag inte alla nummer, så vet ju folk varför, min andra däckade ju av min kära cider. Nu har jag lärt mig att mobiler inte tål sånt heller, HAHA :) 
puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0