Måndag kväll!

Shuee, nu är måndags kväll, och jag har precis kollat klart på Grown ups!, HAHA fett roolig film ju! (: Den va faktiskt jävligt bra (a) Och snart ska jag väl kolla på ngn till, ett tag tills jag in i duschen! Det ska bli asnaajs ju! höhö :$ 
aja, jag har inte så mkt mer och säga... jo pratade faktiskt bror på första gången sen i onsdags, eller torsdags? HAHA, kmr inte ens ihåg sist jag såg hnm! Men anyway, han pratade om sin grej han vann på internet, på mat.se eller ngt sånt, han vann 5000 kr och köpa mat för, och dom hade typ gjort fel . ;o Skrev att han hade 3000 ngt kvar, och att han hade handla för 151 kr, fast han handla sist för över 3000 ;o så dom är ju inte duktiga på och hålla koll ,men vem fan bryr sig? han får mera och handla :D och dt är helt gratis! Så han har ju tur ibland han med, han ska btw till Berlin i helgen, men han vill inte dit :/ och jag förstår hnm . Sen ska jag väl passa på och säga att Gurra, min gamla eller vad man nu ska kalla hnm för, vän kmr kanske hit i helgen också, ska fan bli skönt och få träffa hnm igen! Eftersom jag inte har sett hnm på typ över ett år asso ;o Aja, skriver antagligen mera imrn, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0