Myskväll och kista!

Shuee, har precis typ kommit hem från kista! Va och kollade på twilight eclipse med Carro och John! Den va skit bra, ( men har ju iofs redan sätt den ) Aja, mitt i filmen började Carro och John kasta popcorn på varandra, skit kul .. not -.- Asso ibland är dom faktiskt jävligt omogna, men jag älskar dom precis som dom är! Höhö (: Men men , först va vi iaf i jakan och käkade kina mat, as gott ju! :D Sen efter dt drog vi te kista, där jag och Carro kolla i typ varenda affär HAHA! Som vanligt... och dt finns så mkt jag vill ha, men så lite jag kan få ;( Hatar det! Måste fan skaffa ett jobb så jag får lite cash! ;o Aja, köpte iaf en till tjocktröja, som va skit naajs! Loove it :D Men men, kom inte hem så sent iaf, och dt är skit skönt! Och snart ska jag väl bara kolla film igen, och sen sova tror jag. Börjar typ få vinter kräk sjukan eller ngt, inte NAJS! Usch :( Men jag skriver mera imrn , puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0