Shu , godmorgon antar jag! :)

Shuluu, klockan är 04.35 lördag morgon! Tänkte skriva lite om min senaste vecka, HAHA.. har en hänt en massa saker , både bra och dåliga faktiskt! Men vi tar dom goda nyhterna först ;D okej .. nu ska vi se, HAHAHA..jag kommer inte ihåg ngt speciellt som är så bra , men iaf ... i fredags ( förra veckan) va jag hos Ullis, min granne med mamma och pappa, vi hade kräftskiva dära, HAHA men jag fick thaimat ist för kräftor ;D muums! aja, i klördags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde asso ;o sjukt men iaf ! Vi kan skippa den dagen, höhö! Aja, söndags... träffade jag Carro, John och Lange .. och först gick vi bara runt i kallhäll, vi gick på skogspromenad, SKIT MYSIGT! hahaha... egentligen inte, men vi hade inget och göra så xD aja, runt typ halv 6 drog jag, Carro, John & Lange in till stockholms central ( stan med andra ord) och mötte Pernilla, som kom hem från dalarna! dt va grymt roligt iaf HAHA.. eller inte, men iaf ! Pernilla hittar typ inte hem från stan så va snäll och mötte henne ;D aja efter dt drog jag o Carro te mig ett tag, sen drog hon typ hem , eller ngt.. hon kanske inte gjorde dt, jag kommer inte ihåg! aja, senare på kvällen runt halv 10 drog jag o Carro och mötte John o Lange i bålsta, för Lange behövde pengar till cigg !
Han har inte ens sagt tack till mig för han fick 50 kr :( ELAK JÄVEL! ;o
aja, i måndags och tisdags va jag bara hemma och tog dt luugnt, och i onsdags åkte jag runt med mamma o pappa i halva sthlm, som vanligt -.- skit kul nooot! Men kom iaf hem halv 6 på kvällen så dt va sköönt :D
Började i skolan i toorsdags, HAHAHA... vilken skola man går i , dom har ändrat allting, och bytt klasser och jag vene vad, så går inte i samma klass som John Baker längre :( Men jag går med Carro, Wiking o Malin! dt är iaf bra ;D 
Men men , skolan kanske blir bättre med tiden... HAHA , kan man ju alltid önska sig! x'D
Aja, ikväll ( fredag och lördag morgon) har jag varit med John, Carro och Pernilla, och eftersom jag är ensam hemma så gick vi till Ullis och dom och satt där och snackade i flera timmar, myspys! :)
Aja, ska snart gå och lägga mig, och John sover här inatt,HAHA.. nej vi ska inte dela säng! ;)
Men a, jag skriver mera i veckan, om jag har tid och ork. Nu har ju skolan börjat, så måste sköta den rätt så mycket ! Men puss och kram skumbanan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0