Söndag natt .

Shululu! Idag har jag typ legat i sängen hela morgonen, dagen och kvällen, oouuf så jävla skönt! 
Men jag har mycket och tänka på, och jag vet inte vad jag ska göra ... 
Aja, loggade in på datan ett tag iaf, men dt va ju mindre kul eftersom Lange, Carro och Linda börja driva med mig om att dom ska köpa en jävla fisk åt mig, även fast dom vet att jag har fiskfobi, och den är rätt stark också, så jag lär ju få sova med mardrömmar inatt iaf . Aja, tack för den ska ha ni ha! Riktigt snällt ..
Aja, vi får väl se vad jag ska göra snart, kanske ska kolla film, för jag vene om jag kan sova just nu iaf. 
Har som sagt mycket och tänka på, och vissa saker vill man bara glömma bort, men dt går inte. 
Jag kommer få ju damp asso >.< 
aja, skriver mera sen, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0