Tisdag!

Shueee, har precis kommit hem från skolan för ett tag sen, hoppade in i duschen på en gång, eftersom jag hade idrott som sista lektion! Det har varit en rätt chill dag, fast mkt mkt mkt prat från Rickhard, och så jävla lite gjort. Måste dock ta med mig min skåpnyckel imrn, eftersom vi typ bara gör ngt på svenskan, på samhällskundskapen och historian pratar bara Rickhard, och dt är typ 40 pers som ska lyssna på hnm .. ;o ingen lyssnar! HAHA, dt är faktiskt lite kul .. höhö, men jag tkr fan synd om hans familj om han pratar lika mkt hemma! hahaha, ;o Jag skulle inte kunna bo ihop med en person som älskar och höra sin röst typ exakt varje sekund! Aja, förutom hans prat har dt varit en rooolig dag! Chillade i ett klassrum med Carro och Angus, eftersom vi har lunch rast från 11.40 till 13.00 på tisdagar, fett drygt ! -.- Hmm.. aja, ska väl inte skriva så mkt mera ! Skriver kanske senare ikväll, för nu ska jag äta nudlar och kolla på film! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0