Torsdag kväll

Shuee , Nu har jag sovit haha, och vaknat till liv igen (a) Tänkte dock inte skriva så mkt! Men men, jag somnade typ halv 2, och vaknade te liv runt halv 7 ? ;o shit asso! Aja runt 10 över 7 drog jag och käkade med pappa, eller han köpte hem pizza, och jag hängde med, sen hämta mamma oss i centrum, HAHA, tjockis familjen asso, orkar inte ens gå upp för en backe x'D Men men, ibland är dt skönt och åka bil! Och ikväll ska jag bara chilla framför datan och kolla på massa filmer, om jag har ork! haha (: Btw, jag byter mobil nummer imrn, men jag tänker inte ge ut dt till allt och alla, men om du är en av dom som vill ha dt, så fråga mig! Annars slänger jag bara iväg sms te mina kontakter på mobilen, och har jag inte ditt nummer, synd för dig då ;) Höhö, men jag nås på facebook och msn också, iaf ibland (a) Aja, dt va allt jag tänkte skriva, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0