hähähä :)

SHululu, gaaaalen helg, HAHAHAHA, fredags drog och jag Carro och Träffa Adde , och Robbin .. vi träffade deras polare Erik också, HAHAHA snubben måste gå på ngt asso allvarligt, hans teori om att han ska rida på en blåval! hahahaha, han hade iaf humor ;D aja, jag ramla i fredags också -.- 2 ggr :( en gång i Kallhäll när jag skulle sätta mig på bänken, då ramla jag mellan 2 bänkar ist, lyckat .. nej inte direkt! hahah :P och sen en gång i Brandbergen när Carro skulle sätta sig i mitt knä , sluta med att jag fick värsta bulan i huvudet och hon blå märke på benet! Aja, sen drog vi iaf te kallhäll runt 00.00, HAHAHA ,asso omg, Robbin mår fan inte bra, han prata hela jävla tiden i 50 min , HAHAHA ,till och med Adde skämdes! Carro doog av garv som vanligt, :) men men, efter mkt skratt och en lång tåg resa, kom vi te Kallhäll, då vi gick te Kallhälls badet, hahaha, myspys! Men då vart Adde som Robbin, jag trodde jag skulle dö! men men, jag och Adde satt på en brygga och hade dt as mysigt, då Robbin helt plötsligt skrek " ISSA STÖNAR DU!??!" Asso herregud, nej vi hade fan inte sex eller ngt på bryggan.. allvarligt -.- 
Aja, i lördags drog vi in te stan, Adde hitta en tröja, och jag hitta ett skit fint linne, haha, efter 3 timmar tröttna Adde och Robbin, så drog vi te Brandbergen! Medans Robbin och Carro drog och hämta öl fixa jag mig hos Adde, och sen drog vi och mötte Robert, eftersom vi grilla och kröka hos hnm! :) Skit mysigt va dt! Efter några timmar drog jag o Carro och bada, Carro va helt looost, HAHAHAHAHA, hon gjorde lapdance på Adde .. :( men men, sånt händer. :)
efter dt drog jag hem te Adde igen och bytte kläder och sånt skit, sen drog vi te Robert, men då hade Carro och Robbin gått hem, för Carro höll på och Däcka! Och igår så va jag mest hos Adde, skit mysigt faktiskt, sen vid halv 9 drog jag och Carro hem! Och idag har vi varit bålsta och Träffat John , Javis och Samii , HAHAHA, 
hemvägen är nog alltid bäst " ÄRE BARA JAG , ELLER ÄR DT BARA JAG?!?!?" HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! sån jävla torr humor, men ändå, fett roooligt! :)
aja, jag skriver mer i veckan, kmr säkert ha massa roligt och säga, så pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0