onsdag ;D

Shululu, jag har precis kommit hem från Adde ...
Har varit med hnm sen i torsdags, och i fredags åkte jag med till hans land, och va där fredag , lördag och söndag, massa mys asso! :O I lördags vakna jag halv 6 på morgonen och gick ner till deras brygga där dom brukar fiska, och typ låg och chilla galet i solen, typ kvart över 7 vakna Adde's morfar, så runt 8 åt jag frukost med Adde's morfar, mormor och några andra släktningar till hnm! Vid halv 10 vakna adde! Senare på lördagen låg jag och sola! så jävla underbart, och på kvällen kom hans syster, och mor ut också, dom hade åkt båt! :) trevlans!
på lördags kvällen gick jag , Adde, hans syster och 2 kusiner ner till bryggen igen, på en promenad med hans kusiners ena hund Maja!, skit mysigt, men en jävla massa mygg! 
aja, på söndagen bada adde , hans farsa, hans morsa, hans ena kusin och hennes morsa, och sen hans andra kusin och hans kusins barn, och jag sola! Han syster va också med, men hon bada inte :)
Aja, på söndagen drog jag hem te adde, och har varit där ända tills idag, men dt har blivit knas mellan mig och Adde, så vi har gjort slut... </3, men dt kanske löser sig, om han vill ... vilket jag hoppas! aja, snart hoppa in i duschen , och sedan åka te bålsta och kröka sönder mig :) med min Underbara vän Carro, och vi ska träffa världens bästa John Baker, aja .. nu har jag iaf skrivit om min vecka, skriver säkert mer imrn, får väl se. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0