hähä.. ;)

Äntligen har jag målat om mitt rum och fått en garderob, haha :D dt behövde jag verkligen eftersom jag hade mina kläder på 2 soffor förut, haha :) men men, jag har fortf inte lagt in alla mina kläder i min garderob och dt kan nog ta timmar innan jag är klar med dt med tanke på att hela mitt rum är överfullt med kläder o andra grejer just nu, haha hittar fan ingenting.. knas knas. Men men iaf, jag va i skolan kl 9 idag :O fett duktig jag är (a) men dt va bara för mamma körde mig o Carro dit idag, vi skulle egentligen gå men men :D dt tar vi imrn, om vi pallar och dt är fint väder.. men aja, jag hade rooligt i skolan idag iaf, hahaha, Rikhard o Roland är fan skadade asso! hahaha :)
jaga runt Carro o satte plåster på hela hennes haka, fett porrigt.. eller inte :) iaf, jag pluggade till mitt prov som jag fick G på, och fick G på mina nationella i engelska med.. fett cp eftersom jag egentligen borde ha fått IG men men .. ska bara göra om min bokrecension på engelskan o göra klart ngt häfte, sen får jag G i slutbetyg, så jag får väl plugga på ... Dt är ändå inte så mkt o göra så dt borde jag klara av! Iaf fick G på mitt prov i histora med om Judendom o Islam, haha, snäll lärare jag har :') men har lovat att jag ska plugga in det lite extra för han hjälpte mig lite faktiskt! x'D men men.. dt va allt om skolan just nu, orka snacka om den liksom -.- SNART SOMMARLOV JU! läängtar galet! Iaf efter skolan drog jag, Carro o John till kallhällsbadet o bada! haha fast bara jag o Carro! fyfan för henne, hon o hennes ideér .. aja blir jag sjuk nu har jag iaf ngn o skylla på dt, CAROLINE STRÖM! xD haha :) men men dt va faktiskt rooligt o bada asso (a) men jäävligt kallt! aja skriver väl mer i veckan om dt händer ngt rooligt, nu ska jag fan soova snart, fett trött :O pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0