har inte orka blogga!

aja, nu ska jag iaf blogga EN JÄVLA DEL! har massa o skriva om, som dock inte handlar om mig, utan om andra, :O
Vi kan ju börja med miss löngaren, asso usch fyfan för dig. Jag förstår inte hur du tänker.. vad får du ut av o sitta o ljuga om saker o ting för mig? vafan får du ut av det?!?! Du påstår att andra sprider rykten om dig o allting, men hörru.. dt är rena rama bullshitet.. dt är bara du som inte vågar stå och erkänna vad för du har gjort! Hel seriöst, jag förstår inte hur du funkar längre, du är verkligen inte samma person som förut! Du sitter o ljuger och allting för att skydda dig själv, men har du tänk på hur mkt dina lögner sårar andra? Du är fan egoistisk och patetisk! Om du inte kan stå för ngt du har gjort, skulle du inte gjort dt från första början. Och jag tror knappast folk som inte vet vem du är skulle sprida rykten om dig, och dt är ett bevis på att dt är du som ljuger för mig. För alla andra säger ju samma sak om dig, förutom du ? :s och jag litar fan inte ett dugg på dig. Lika dant med dt andra, när du fucking hade sex med "m" och påstår att dt bara hände? han har fan sagt sanningen till om mig, om vafan du sa egentligen o sånt. Och sen skyller du på att du måste gå, asso du är patetisk gumman, helt ärligt. Jag hoppas att jag ALDRIG mer behöver se dig, för du är riktigt jävla död i mina ögon, du är liksom skabb för mig, sånt jag inte vill ha med o göra längre. Hoppas du är nöjd med allting du har gjort nu, att du tror att dina lögner funkar .. men du borde sluta leva i din egna värld, och inse att hur många lögner du än berättar, och hur mkt du än själv tror på dom, så kmr sanningen alltid fram. Så hoppas du är lycklig, för dt är INTE vi andra som förlorar ngt, utan dt är du . 

okej, hähä nu ska jag skriva om mina senaste dagar xD haha, i torsdags så ehm åkte jag hem till Mike :D och hade myspys, vi kollade på hitman och ngn skräckfilm, gulligt va? -.- nej inte direkt, men dt va ändå chill :) åt middag där också, hähä, hans morsa är så sööt :D (a) iaf, efter dt åkte jag hem och eftersom min bror fyllde år kunde ingen av dom hämta mig , för alla hade druckit, så jag fick åka hem själv. kom hem typ 5 över 11 :O men men, dt tog inte så lång tid o komma hem :) som tur va (a) iaf, igår va jag i skolan och sen efter skolan drog jag in te stan med Carro o John, sen drog Carro hem till mig, och hon va hos mig hela dagen, hon åt hos mig, och gick hem typ halv 12 på kvällen :) hähä, mysigt värre. Och idag ska jag till ikea med mamma om jag orkar asso :O men måste typ, för måste ha en garderob -.- innan min mor blir galen xD haha :D aja, ska duscha snart, ska bli jävligt skönt, eftersom jag behöver dt! och sen ikväll kanske jag ska ut, men vi får la se, beror på om jag orkar asso! haha :D fett trött :O aja, skriver mera sen,puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0