måndag o tisdag x'D

haha, asso usch .. skolan igår va så jävla tråkig, men ändå inte.. jag satt o snacka med Malin o Amanda hela dagen typ, fick veta massa , så nu vet jag att en viss person ljuger som fan för mig. Men dt ska jag fan se till att hon slutar med, för jag tål inte lögner.. :) iaf, efter dt drog dom hem, så då drog jag te klassrummet, och sen kom jeppe, och sen kom Carro o Angus, och vi drog hem runt kvart i 2! haha, skönt :) iaf, när jag kom hem va jag tvungen att hjälpa till hemma , fixa på baksidan, rensa och kratta gräs och massa annat skit. Kul ? nej inte direkt.. aja, dt vart fint iaf :D jag är så duktig xD haha, fast dt är mamma o moster med :) hähä, aja idag har jag ehm , vaknat, gått till skolan xD va där knappt 3 timmar, haha :D men jag tröttna asso, fett tråkigt, och Wiking vill också tagga hem, och min lärare är fett mongo :)
Han - har ni ätit ?
Jag - nej..
Han - ska ni äta?
Jag - nej, vi ska typ gå hem.
Han - ska ni skolka från min lektion?
Jag - haha, kanske, om pappa är hemma är jag kvar .
Han - hoppas han inte är hemma då

HAHAHA, asso så dum lärare ! :D aja, kom hem runt kvart över 12, då käka jag , och sen nu har jag bara suttit framför datan och laddat ner massa musik till min mobil, och rensat låtar, haha :) och ska snart ut o röka, hähä, sen typ bah chilla i sängen, är galet trött asso!, skirver mera i veckan, om jag har ork och tid. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0