Skönt och vara hemma!

Shuue, just nu sitter jag framför facebook, och ska slänga upp massa bilder från teneriffa, jag hade det toppen där! Längtar verkligen tillbaka till värmen och allt! haha :) Men ändå, sköönt och komma hem! Imorgon ska jag till nacka forum och träffa min moster och mormor, kanske kusin! Eftersom jag har fyllt 18! aja, kom hem i tisdags kväll men har varken haft tid eller ork till och blogga förens nu! Så a dålig uppdatering, men men skitsamma! Bilderna kommer iaf nu, inte alla men några! :) 








Det är några bilder från teneriffa, gud vad jag saknar! Aja :) 
Skriver mera i veckan höhö :) 
Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jätte fina bilder!!!!

2010-10-17 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0