Teneriffa inatt! :D

Shuee, sitter framför mammas data och kollar på tv typ :) Ska snart hoppa in i duschen, och packa det sista tills teneriffa, för inatt drar jag! YEEEEEEEEEEEY! kmr bli så sjukt underbart! Trots att jag är sjuk, men va hos läkaren imorse och dom sa att dt bara var virus så det går över av sig själv, blir ju att knapra lite alvedon då och då! Hähä ^^ aja, om en vecka blir jag 18, kan inte längta mera! Så jävla najs! Jag kommer dock hem den 12;de oktober och kommer INTE ha med min mobil! Så alla vet! men det va allt för mig, och skriver kanske när jag är på teneriffa, om jag orkar! Och slänger upp bilder från teneriffa när jag kommer hem igen! Hare så jävla bäst nu, och jag kmr sakna vissa mer än andra! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0