Awseome igår!

Shue, har typ precis vaknat till liv från igår, hade världens bästa kväll hemma hos Malin! Så jävla roligt ;o Men jag spydde dock blod och Slem :/ Ngt stämmer inte med min kropp (a) Aja, jag och Carro virra runt i kallhäll ett tag tills typ kvart i 2, då bestämde vi oss för att dra hem! Men innan vi gjorde det lyckades lilla jag (a) Att tappa en hel flaska liter vodka som inte va öppen en rakt i marken, så där försvann den spriten :'( Men ändå, började asgarva så fort jag tappa den! Det är ju tjoockt med skills ju! haha, och jävligt fail! Aja, ska langa upp massa bilder från igår, så tänkte inte skriva så mkt mer! Puss och kram skumbanan
















hahaha det va iaf några utav gårdagens bilder! Dock inte så jätte fina, men det är minnen på hög nivå iaf! ;o Btw, Wiking, Malin, Carro & Baker, GLÖM ALDRIG BORT ATT JAG ÄLSKAR ER! NI ÄR MITT LIV! NI GÖR MIN DAG, NI ÄR MINA LYCKOPILLER OCH LJUSET I MITT LIV! Jag finns för er, natt som dag, glöm aldrig! <3 MASSA KÄRLEK TILL ER!<3

Kommentarer
Postat av: Dica

Haha, ni ser ut att ha myysigt :d

2010-09-12 @ 20:50:38
URL: http://gwapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0