Börjar typ bli sjuk igen -.-

Shue, har precis kommit hem från att suttit barnvakt, det va väl skoj sådära, lekte mest med Filippa, deras hund! Medans John ( inte Baker alltså) Spelade Wii! Aja, på onsdag kanske jag ska sitta barnvakt igen men jag vet inte om jag vill, känns inte direkt kul och sitta instängd i ett rum med en 6 åring och en hund i 3 timmar typ ;s speciellt inte när färäldrarna faktiskt ska vara hemma, snacka om att bli utnyttjad eller vadå? -.- Aja, får iaf se hur det blir. Men men, skola imrn, fast jag börjar bli galet förkyld igen , usch hata, hostar som in i helvete och allting! Men jag måste bli frisk igen tills på fredag ju! ;o För blire kröökish :) Aja, ska sova snart , så har inte så mkt mer och skriva, puss och kramskumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0