Chill kväll! ;D

Shue, sitter och kollar på tv medans jag väntar på att mina kära vänner ska komma hit ikväll! Det är ju chill krök asso! :) Eller mini party HAHA! ;) Men ikväll ska jag fan bli fullare än fullast, iaf försöka! hahaha :D 
aja, idag har jag varit i bromma ett tag med mamma och pappa, sen drog vi till barkarby, fick ett par mjukis byxor! :D sen efter det drog vi till jakan, där jag fick hårfärg och lite kläder! Men men, det va en härlig dag, va uppe med tuppen också! inte likt mig ett dugg, men men . Skriver antagligen imrn , då det säkert kmr en upp en och annan bild från ikväll! Så puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: nathalie

lägg in alla bilder då

2010-09-26 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0