Detta inlägg handlar om en väldigt bra vän!

Caroline Emma Ström, det finns egentligen inga ord som kan beskriva en sån fin och underbar person som dig. Men jag ska försöka, och även om jag själv vet att jag inte kommer lyckas så speciellt bra så hoppas jag att du förstår vad jag försöker säga men den här texten. Okej, Caroline, för det första måste jag få säga att du är en speciell och underbar vän. Du är som solen i mitt liv. Du lyser upp min dag som en stjärna, och så fort jag träffar dig blir jag glad. Haha, vet att det låter som värsta kärleks texten, men vänskap är kärlek. Och a, du betyder galet mycket. Vi har tuuusen minnen ihop, och allt som vi har gått igenom tillsammans, natt som dag, finns i mitt hjärta. För en som dig, glömmer man aldrig. Du är så grymt speciell, och den som inte älskar dig som du är, saknar både hjärna, hjärta och helt enkelt känslor. Du är en sån stark person i dig, du vet vad du vill, och det är toppen! Jag vill faktiskt tacka dig för att du finns i mitt liv, för att utan dig skulle jag sakna en bästavän. Du är så sjukt älskad! Jag hoppas verkligen du förstår det. Asso shit, vet inte ens hur jag ska kunna skriva för att förklara dig som person, tror inte det går. Ingen är perfekt, men du är jävligt nära. Du är som en ängel, du finns för mig när jag behöver dig. Så tack , för att du stöttar mig när jag mår dåligt. Du ska ALDRIG tvivla på att jag inte finns här för dig. För det gör jag, mer än natt och dag. Skulle jag förlora dig nu, skulle jag förlora en del av mig själv, av min själ. Du har en plats i mitt hjärta, och du har livstid, för mitt hjärta är ett fängelse. Jag släpper aldrig taget om dig! Och visst, jag kanske inte är världens bästavän, men jag försöker så gott jag kan , och finnas här för dig och sånt. Jag menar aldrig och vara kall mot dig på ngt sätt. Men du vet hur jag funkar, så hoppas du förstår det. Och helt seriöst, vi har känt varandra ett år. och vi har aldrig någonsin bråkat. Det är vad jag kallar för äkta kärlek. Dessutom skulle inte skolan eller livet vara lika roligt utan dig. Du är den jag behöver för att kunna le. Fuck kärlek, jag behöver ingen kille faktiskt, för all det stöd och kärlek som jag egentligen behöver får jag utav dig. För Vänskap är kärlek, och kärlek är vänskap. Och en sak till, när vi blir 18, så kommer livet vara awesome! Då blire ut du och jag! och ragga på ;) Hähä :) Nej men ska inte skriva så mkt mer, du ska orka läsa också x) Hoppas jag iaf att du vill. Men aa, GLÖM ALDRIG ATT VAD SOM ÄN HÄNDER SÅ ÄLSKAR JAG DIG! "

If I used to love you baby , Ain't nothing like I'm, I'm loving you now"


Kommentarer
Postat av: Din längsta vän..

Du glömde ..; Puss o kram skumbanan...he he

2010-09-08 @ 17:13:09
Postat av: Din längsta vän..

Du glömde ..; Puss o kram skumbanan...he he

2010-09-08 @ 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0