En ny dag varje dag! ;)

Shue, har precis typ kommit hem från skolan, men satt utanför min port ett tag och snackade med Angus, fett skönt! :) Hon är en underbar person alltså :) Och ikväll blire ut och träffa henne, Carro och Baker ett tag! Myspys! :D
Aja, va väl en rätt okej dag idag i skolan, gjorde inte så mkt :/ men men, ibland är det skönt och slappa, pratade rätt mycket om valet och sånt.

Och en sak jag bara måste få säga, om man inte vet vad man ska rösta på, borde man inte rösta alls. Förstår verkligen inte hur folk kan ha valt in SD till rikstan, helt jävla sjukt! Visst att dom vill stoppa invandringen är väl en sak och stå för, men dom står för så mkt mera sjukt, dom är fan hitler nr 2, och jag tkr det synd att folk inte fattar det :/ Men men, folk röstar ju som dom röstar, men tkr ändå det är dåligt! För sverige har alltid varit ett frittland, har alltid haft " frihets religion" och sånt, men det är en bra sak enligt mig. Men självklart ska inte folk som gör inbrottt, misshandlar,  våldtar och förstör sverige på olika sätt få bo kvar här. Så varför ens sätta dom i fängelse ist för att inte kasta ut dom? skicka hem dom till sitt hemland? ;s I don't get it. Men men... Ska inte skriva så mkt mera, men jag står för det jag tkr iaf! 

Aja, nu ska jag iaf plugga, ska göra en film recension om Snabba cash typ! haha, kul noot.. men men, plugg är plugg, och det är lättare och göra framför en data än i skolan! ;) Så skriver antagligen mera ikväll! :)
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0