Fredag,stan och shopping!

Shuee, har nyss fixat min ny ed hardy mobil! YEEY! :D Me love (a) Och snart ska jag väl gå in på facebook, kolla på ngn film sedan sova eller ngt. Men idag har jag iaf varit i stan och fått en ny mobil, och lagat min andra, haha, fick en exakt lika dan som jag hade innan, eller iaf samma mobil, fast dt är ed hardy, och den andra är bara vit med hel skärm nu! Så mamma kan se vem som ringer , smsar osv. Det kan ju vara en fördel för henne  , höhö. Aja, har gått runt i stan idag med min kära mor, och på eftermiddagen kom pappa, då fick jag en ed hardy keps och skor! As najsa, ibland är det bra och ha en pappa också (a) Eftersom han betala det, och mamma mobilen xD haha ;) Lite bortskämd är man ju (a) :D Men men, vi drog iaf te sumpan efter att ha varit i stan, och åt kina mat, mums me love , efter det fick jag gå med mamma och pappa och kolla vart dom gick i 1,2 och 3;an -.- Skit kul, fick också se vart dom hade sin gamla matsal , hemkundskaps klassrum och vart deras löparbana vart, JÄTTE SKOJ! noot -.- Inte för att jag bryr mig vart dom gick i skolan när dom va små, det va liksom 30-40 år sen, dom borde inse att är år 2010 nu, och att jag inte bryr mig om deras liv, HAHA, eller deras förra -.- Men men , dt va allt jag hade och säga ,för nu har jag skrivit om min dag! Är btw sjuk också, skit kul.. och vara det igen , Not. As förkyld så blir väl en lugn hemma helg dåra. Men det är skönt också ! Men skriver mera imrn! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0