Fun tonight! ;)

Shululu, idag mår jag toppen! Haft en trevlig dag med Angus och Carro i skolan! Slutade halv 2 ;D fett awesome! :)
Jag är själv hemma också, haha.. eller nja, va iaf, tills bror kom hem för ett tag sen, får hoppas på att han själv ska ut idag, för tooniight kommer mina älskade änglar! Men dock inte John :/ Men men, kmr bli en suuper duper roolig kväll, hoppas jag! Och snart ska jag börja sminka mig, haha har redan duscha, och jag är duktig! Har rökt 2 cigg sen typ 14.00 idag , fett stolt! Ska liksom försöka sluta, men men , bilder kommer imrn från ikväll :) Så cya later bitches!

Kommentarer
Postat av: baker

haha hare så kuliiigt ikväll :P<3

2010-09-17 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0