Glad, ledsen, deprimerad, så många känslor.

Shue, har precis kommit hem från min sööta urgulliga mormor som fyller 81 idag! Haha, hon va redan full när vi kom , men hon dock fullare när vi åkte! Slänger upp 1 bild på henne sen, bara för hon är min älskade mormor!
Aja, tänkte passa på och skriva grattis till min älskade ängel Carro igen, som blev 18 idag! Grattis till dig :D
Har haft en skön dag med henne & Angus idag! Wiking kom ett tag också! Aja, har bara varit i skolan så det finns inte så mkt och säga!

Men jag har några saker som jag bara måste få ut mig, inte för jag vill, men hellre att det står på min blogg, än att jag låter tanka döda mig på insidan! Det här egentligen ingenting jag vill att folk ska veta , men a ..

Jag kan börja med och säga att jag faktiskt inte alls mår bra, just nu känns det som om hela min värld är trasig! Det beror på många andledningar, jag har en stark känsla som handlar om sorg, jag vet inte hur många dagar, veckor, månader eller år min mormor kommer finnas kvar , det enda jag vet är att den dagen kmr bli den värsta i mitt liv. Visst jag har gått igenom ett helvete igenom mina år, med massa problem hemma, tänker dock inte skriva ut vilka.. men det här mamma och framförallt pappa kmr in i bilden! Pappa, jag kan förstå att du inte heller hade en bra uppväxt. Med en morsa som lämna bort dig till din morfar och hans nya fru! Att du inte ens vet vad din egna pappa heter, alltså min farfar. Och ja, självklart mår man dåligt av något sånt, men det är ingen ursäkt till hur du betett dig mot mig, och när jag va liten, inte heller bror! Du har haft dina problem, det har alla! Men det är ju knappast mitt eller brors fel till att din morsa och farsa va störda! Förlåt för jag säger det här, men du borde få veta, eftersom jag inte kan prata om det face to face! Jag är besviken på dig, för du inte fanns där för mig när jag va liten, eller tonåring, jo nu finns du, men jag är snart 18, då är jag vuxen, då ska jag kunna klara mig själv. Men visst, jag kmr aldrig kunna leva utan dig, och jag vet att du är en bra pappa, det vet jag! Men jag kan inte förlåta dig för allt du har gjort, inte bara mot mig, utan även mot mamma! Jag har kvar minnen sen jag va liten, och dom kommer säkert sitta kvar i mitt psyke länge, men jag ska inte skylla allt på dig! Jag har haft mina problem, jag vet det.. och jag skyller inte allt på dig heller ! Inte mamma, inte någon egentligen, men jag kan inte heller påstå att era bråk faktiskt inte har påverkat hur jag har mått dom senaste åren.. jag har inte varit världens bästa, men ingen kan vara "världs bäst" det vet både du och jag! Och ja, vi har en bättre kontakt nu, än vad vi någonsin haft innan, och det är jag glad för , jag önskar bara att vi kunde ha haft det enda sen jag va liten, men det förflutna går inte och ändra, hur myckte jag än vill det. Men a.. jag tänker inte skriva mer, för jag vet inte vad jag ska säga, men en sak är saker, om du dör, dör en del av mig! För vad som än händer så kommer du alltid vara min pappa, och visst, vissa stunder har jag hatat dig, sagt en massa saker, och jag tänker inte säga att jag ångrar dom orden, för isf skulle jag inte ens ha sagt dom från början.  Men du ska veta att jag älskar dig, även om jag inte kan förlåta dig för allt som har hänt under min uppväxt...
"Daddy Daddy don't leave
I'll do anything to keep you
Right here with me
Can't you see how much I need you
Daddy Daddy don't leave
Mommy's saying things she don't mean
She don't know what she's talking about
Somebody hear me out"


Aja, nu kommer iaf en bild på min mormor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0