Hata regn!

Shue, har precis kommit hem från skolan typ! Har varit en okej bra dag asso, men blir så jävla irriterad och less på mina lärare! Ena veckan heter jag "Jessica" och idag blev jag kallad för Josefin! -.- Asso, shit snacka om att INTE kunna elevers namn! Men men skitsamma, får släppa det dära, ett namn är inte hela världen egentligen ^^
Tkr ändå att dt lite komiskt att jag får nya namn varje vecka xD Aja, hänkade med Carro till centrum ett tag efter skolan, hon skulle shoppa ^^ och ikväll ska jag jobba, sitta barnvakt, kmr bli skönt iaf! Sen hem och sova! Och på fredag blire kröök hos mig, bäästa ever! Fira Carro's 18 årsdag så det kmr bli tjoockt med naajs! :) 
men skriver kanske later, om jag har tid och ork, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: your babygirl <3

Åh, jag taggar som faaaan tills på fredag :)

det är så underbart att vara med er!

älskar er hela bunten <3

2010-09-13 @ 21:50:15
URL: http://neversaid.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0