Najs suprise ;)

Shue, har precis kommit hem från skolan. Vart en seg dag men ändå så jävla skön! Hade kök imorse, och vi bakade bröd. haha x) Men dom vart väl okej goda, jag brukar inte äta, men jag smakade, och nu mår jag illa :( Men men, dock ändå, fick massa frågor och ett papper, jag gjorde typ nästan hälften av frågorna, värsta pluggisen, fast jag inte är någon! ;o Men men ,hängde med Angus, Carro, Malin, Wiking och Baker idag! Fett kuuul! :) Langar upp lite bilder sen från idag också! Höhö ^^ Aja,hade svenska lektion med Rickard, HAHA.. han är söt :) *NOT* Och imrn ska vi tydligen till haga parken och kolla på massa saker där, kuul... nej men kamran åker med iaf, ifall att man kan fota ngt intressant ;) Aja, bilderna från idag kmr nu! :)

Det va iaf några bilder från idag, dom bjuder jag på! ;) 
snart blir familjeterapi möte, kul! -.- Aja, skriver antagligen mera ikväll, om jag pallar! :)
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0