Onsdag sent på kvällen! x'D

Shuee, tänkte faktiskt inte skriva så mycket, men idag har jag typ sovit fett mycket ;o Helt sjukt att jag va så jävla trött efter bara en dag i skolan! Illa asso ;o har bara gått 2 veckor ju! Nej jag måste skärpa mig! Hähä :) Aja, nu har jag iaf sömnproblem, USCH OCH TVI HATA! Ångest för att jag inte kan sova, och jag som måste det, ska fan upp med tuppen imrn med! :/ Blä! Men men, kan iaf skriva en roolig sak också! SNART DRAR JAG! 5/10, BYE BYE SVERIGE! :D Ska bli så fucking naajs! Kan inte längta mera (a) Höhö, och sen får jag eventuellt en ny mobil på fredag också, min ed hardy! Wiiie (a) :D Mamma är bäst (a) Thihi :) Aja , ska snart försöka sova igen, hähä, kan ju behövas, är faktiskt fortf. trött ;o Men skriver mera imrn, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0