Onsdag! ;)

Shue, har precis kommit hem från skolan! Har faktiskt varit en helt okej dag idag asso! Börja första "lektionen" som igår morse, Rickard pratade om någon ( kmr inte ihåg vem) Och börja han självklart prata om någon känd man som levde för länge sen som bodde i uppsala, han tyckte att om vi hade vägarna förbi skulle vi gå dit. Till någon jävla trädgård och kyrka! Asso ursäkta mig, men vi lever inte på 18 000 talet längre! Välkommen till 2010! ;o
Men ah, vi hade iaf matte lektion efter det, fick ha kvar Anders som matte lärare, ett plus! Gjorde drygt nästan 10 tal på en halv timme - 45 min, lite prat vart det ju ;) Aja efter det hade vi samhällskundskap med Rickard så klart, vem annars? Han blabblade bort typ halva tiden som vanligt och sen fick vi en uppgift vi skulle göra, ingen fatta någonting xD Eller jo jag lite!;o Man skulle skriva om alla dessa jävla "partier" vad dom står för, och sånt skit. Sen skulle man jämföra "Alliansen och dom rödgröna" och sen skulle man skriva vad man själv tyckte och tänkte! ;o Hann dock bara börja, så lär ju få skriva klart allt sen! Aja, på lunchen softa jag med Carro, Angus, Amanda och Malin! :) <3 Höhö, sen hade jag engelska med Angus! Skit svårt asso ;o Engelska är B är fan inte lätt.. ;o Men men, dt va roligt i slutet av lektionen iaf, HAHA ;) Fina bilder vi ritade Angus (a) ^^ Aja, ska väl typ chilla hemma nu hela kvällen, och sånt skit. Sen sova tidigt . Börjar fan halv 9 imrn igen! Usch och tvi och blä! ;o Men men, skriver kanske mera ikväll. Fast isf blire nog inte så mkt och skriva. Känns som om jag redan har sagt allt! HAHA ;o Men men, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0