Seg daag!

Shue, sitter med Carro framför datan, och är inne på facebook. Vi väntar på mr Baker, som kmr om över en halvtimme -.- han är seeg i huvudet (a) men han är seg annars också x) Aja, vi ska väl antagligen kolla på film senare, eller ngt. För varken jag eller Carro orkar gå ut. x) Jag har feber typ så, a :( Va inte i skolan idag heller, för jag inte pallade dra dit. Gjorde ändå inget viktigt! Dom typ hade massa politiker i skolan, sen skulle man rösta, jätte intressant, jag ska inte ens rösta i år, så bryr mig inte. Så jag valde att stanna hemma idag, men det va väl lika bra. Har en förjävlig hosta, så a :( Men men, skriver antagligen mera ikväll, ska vara social mot Carro nu :) Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0