September och iskallt!

Shuee, kom hem för typ en halvtimme sen efter att ha suttit ute ett tag med Carro! Det va skönt och bara prata, men så jävla kallt! Har fan vinter jacka på mig redan nu, fast det inte ens är Oktober än! ;o Fyfan! 
Aja, jag försov mig imorse, kom till skolan 09.50 ist för 80.30 :/ icke bra, men missade bara en lektion, och sen typ en morgon kaffe lektion, så det va ju inte så illa! Aja, skolan va väl okej, jobbade på historian sådära, sen vid lunch drog jag, Carro, Baker, Wiking och Angus till centrum, där vi senare Träffa Jeppe, och sen kom Sara också! :) Myspys! Aja, när jag kom hem, däcka jag typ på en gång, HAHA så jävla trött :( Så blir sova tidigt ikväll, men ska först kolla på ngn film, om jag har ork! Och en sak till, jag börjar få ont i halsen, och börjar känna mig sjuk! Vilket inte alls är bra för jag drar te Teneriffa på tisdag! Så den här veckan har jag fullt upp med och packa , hähä och lite annat (a) Aja, det va iaf allt från mig, och min fina dag idag! ;o Skriver mera imrn, om mitt kära liv, haha :) 
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0