Städ och fun med Carro ^^

Hej på er, idag är det en toppen dag! Fråga inte varför för jag har inte svaret! :)
Iaf, jag har varit i skolan med Carro idag och vi hade rooligt, vi ändrade vårat schema haha :)
Men ingen av oss vill gå kök pga en andledning eller några styckna! Aja, efter skolan gick jag och Carro med Malin till bussen sen efter det drog vi till pappas polare's jobb :) En bilverkstad! Jätte kul noot, men men, iaf ...och efter det drog vi till pappas mc klubb, och drack coola och lyssnade på musik! Sooftish :) Nej men allvarligt nu, jag har städat idag, känner mig extremt duktig ;o och just nu sitter jag med Carro och gör ingenting! Min lilla baby blir btw 18 år imorgon! Grattis till dig Carro ^^ <3 Och senare ikväll ska vi till jakan ett tag, myspys! :) Skriver mera sen kanske, om jag har ork! Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0