Torsdag kväll!

Shue, har typ precis duschat och nu sitter jag inne på facebook, och msn! Höhö :) 
Ska snart ta bort mitt naglack och sova, är förkyld igen, och min hals är fuck'd up :( Får faktiskt se om jag orkar gå till skolan imrn. Aja, förövrigt har jag haft en trevlig dag idag! Hade bageri med Carro , Amanda och ngn till , HAHA.. 4 pers på en hel lektion, storslaget! ;o Jag och Carro va dock dom ända som va där halv 9. När vi egentligen började, och då hade Marita värsta genomgången om råvaror, och sånt skit. Skit kul och lyssna på i en timme, not -.-
Hm, men dt va iaf skönt och bara ha 3 lektioner idag ! :D Och när jag kom hem åt jag lite, sen däckade jag! hahaha, som vanligt. Och ikväll ska jag faktiskt också sova tidigt, om jag inte ska kolla på ngn film snart, får helt enkelt se! Men men, nu har jag tröttna på och skriva , hähä ^^ Så cya later bre! :) Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0