bloggar'n hahah not :)

Shulululu, sitter och lyssnar på Shakiras låtar, ASSO GUD! hon DANSAR seriöst skit bra, vill fan också kunna dansa sådär :( Men först måste jag nog gå ner i vikt! ;o haha :) Aja, idag har jag varit i skolan , fett sköönt, fast vi satt på någon as tråkig jävla grejs och lyssnade på en kille som pratade om sitt hemland, belgien . Skit boooring.. han pratade som om vi vore efterblivna -.- fett cp, aja jag lyssnade dock inte klart på hela för jag fick fan rast :D och sen tappade Carro bort sin väska, men hon hittade den som tur va (a) Klant Carro :) hihih :) Nej men allvarligt, snart ska jag väl ut och ta en cigg, och sen vettefan vad jag ska göra.. O.o Livet är ju inte alls roligt längre :( 
Kan inte gå ut för det är typ stooooorm ute och blåser och usch, vill inte bli sjuk igen! Och suttit framför datorn har jag gjort hela dagen typ, känner mig som en nörd :( Men men , jag har ett problem iaf.. haha om jag ska köpa ett nytt cigg paket imrn eller om jag faktiskt ska sluta röka! Kan inte bestämma mig :( Bästa vore ju om jag försöker sluta, men ska ju göra det med Carro och hon har cigg kvar :/ aja, vi får se hur det blir :) Men aa :) börjar 10 imrn , haha fett skönt :D ska ändå sova tidigt ikväll för jag är gaalet trött! haha :) Men men, nu har jag iaf skrivit lite igen, så puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0