Kniven i hjärtat..

Sitter och snackar med Carro på facebook och ska snart sova tror jag . Har precis kommit hem från min underbara granne Ullis! Hon är så jävla bäst.. Det är verkligen någon man ska prata med när man mår dåligt och har problem. Som vi har just nu här hemma.. och jag har god lust och bara skriva av mig.. för jag kommer inte kunna andas annars... 


Asso hur kan man vara så korkad som du är?! Hur fan kan man göra sådär mot en annan människa!? Jag har aldrig älskat dig, men att gå från att inte ogilla en person till och hata på 24 timmar är rätt så starkt. Men jag känner inga känslor för dig. Du är INTE min pappa, du har seriöst aldrig varit och du kommer aldrig bli. Hur kan du ens göra en sån dum och korkad sak!? Mot en kvinna som alltid alltid alltid har gjort allt för dig. Jag förstår inte... Du har svikit min mamma så groovt mycket så om det vore lagligt och döda otrogna människor skulle du redan vara död.. och då äre fan illa! Jag vill ALDRIG mer se dig! Du har sjunkit så lågt i mina ögon, att du egentligen inte ens värd att skriva om. Men eftersom jag vägrar prata med dig så skriver jag här ist. För du är feg, äcklig, störd , alkoholist, och jag har tusen ord till på vad du är men jag kommer inte skriva dom.. Du har ingen jävla stake i dig , du borde inte köra motorcykel. För du är ingen man! TROR DU VERKLIGEN ATT MAMMA, JAG OCH DIN SON ÄR DUMMA I HUVUDET?! Att mamma inte skulle få reda på sanningen!? Du är toltat jävla störd i hela jävla fitt huvudet. Jag vill verkligen att du ska flytta här ifrån nu nu nu , och aldrig mer komma hem! Du kan flytta till din kärring som du har hittat, och leva med henne och hennes äckliga hästar! Du som tydligen älskar hästar nu :s JÄVLA FITTA säger jag bara. Du har förstört mitt liv så många gånger förr och nu har du lyckas igen. Hoppas du är stolt! Seriöst, jag skäms över att bott med dig. Du har fått mig må dåligt, du har fått din bror och må dåligt, och du har fått mamma och må dåligt...Och jag förstår inte hur du kunde svika henne på samma sätt som hennes ex... jag förstår inte. Du ska vara en förebild för dina barn, men du har varit allt utom det. Du förtjänar starkt ett skott i pannan. Hoppas seriöst att du dör din jävel. För du ska inte få mig, mamma och min bror och må dåligt. Du är den som SKA flytta, inte vi! Vi gjorde inte ditt misstag, vi har inte gjort ngt fel... UUUSCH du är så äcklig, du är så patetisk. Och säg förfan inte förlåt, för skadan är redan skedd! Du kan inte ångra dig nu, INGEN kommer förlåta dig, varken jag eller mamma iaf. Och du kan ju drömma om att få tillbaka oss. För vi är redan borta. Så fort du försvinner, kommer jag aldrig mer och bry mig. Du är helt död i mina ögon redan... Hoppas du inser det själv ditt äckel svin! GÅ OCH TA LIVET AV DIG! Seriöst! Men innan du gör det, så köp mig och min bror en lägenhet, du är fan skyldig oss det din fitta! Jag kommer aldrig någonsin att prata med dig, ALDRIG IGEN! Du är ingenting för mig din idiot! Du har gjort ditt val, och ja.. du valde bort din familj, men du vet, jag är inte ledsen. Jag är faktiskt jävligt glad :D Jag slipper dig nu, dina problem, dina psyk störningar... Mamma slipper dig nu :D Ingen vill ändå ha dig, så hoppas du super ihjäl dig och hoppar framför ett tåg. Kunde inte bry mig mindre. Och helt ärligt, DET ÄR INTE FAN SYND OM DIG! Om det är någon det är synd om är det mamma, som du har svikit så grovt så det inte ens går och beskriva... 

Men men, hoppas du läser det, och hoppas du inser att ingen av oss vill någonsin veta om dig igen. Du kan gå och dö! Med dom orden lämnar min blogg nu, och skriver mera imrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0