Segare än segast..

Bara för att jag är så uttråkad så tänker jag slänga in ett inlägg :D 
Hahah, idag har jag varit i skolan .. shit asso, så jävla seg. ;o Har iofs gjort några svenska uppgifter och en hel på matten. Känner mig duktig :) Sista lektionen va dock fett booooring, så tog bort hela den kursen ist :) Så nu kommer mina tisdagar se väldigt tråkiga ut.. :( Bara svenska och matte, och det är varannan lektion också haha, :D Men men, allt för att kunna bli klar :) Aja, efter skolan va jag som vanligt i centrum med Joel, Carro & Baker :) Mypys! ;D Vi gjorde dock inte så mycket, Joel käkade och bjöd på mat, som vanligt! -.- Aja, och Baker hade väldigt ont :( Stackars pojke, och sen åkte vi hem runt 4 :) Och nu sitter jag här och dricker redbull och är grymt uttråkad, någon som har ett tips på vad man göra?! Skriva gärna isf på facebook, "Issa s. sminkdocka" :) Behöver verkligen tips! haha :) Men men, tänker inte skriva mer nu, skriver väl senare isf :) Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: joost

satana särring göra dubbelmakka o grejer

2012-02-13 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0