sol väder ;D

Shulu, sitter framför mammas dator, fast jag har typ tagit över den.. hähä (a) Aja, igår va jag med Carro, Baker och Joel (:Myspys.. haha ;D vi gjorde inte så mycket , Carro och jag kollade på film medans Joel och Baker drog ut på promenad! (: Men anyway.. min mobil har typ fått black out, så jag är fett deprimerad :'( Jahg som faktiskt började gilla den .. och nu måste jag ha min samsung igen .. buhuuu :/ Men solen skiner så jag måste ändå hålla humöret på topp tycker jag! Snart ska jag väl umgås med Joel ett tag , tills han ska hem :( Och sen ska jag hoppa in i duschen, och kanske träffa Jouper ikväll :) Annars lär jag bara sitta hemma.. men då kan jag iaf ha myspys kväll med mig själv haha :) Aja, ska inte skriva så mycket mer nu, men slänger säkert in ett inlägg senare, puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0