Söndag och fint väder, :D

Shulul, sitter på mammas dator .. haha som vanligt och är inne på facebook och smsar med världens sötaste Jennifer :) Aja.. idag har jag varit ute med världens bästavän Caroline :D i solen, mysigt värre! Fast efter ett tag drog vi hem till mig och typ rensade mobiler med mamma.. haha och sen spelade vi kort och kollade på tv, och däremellan lagade vi mat och åt middag :) Men anyway, det va min söndag! :D Igår va jag dock i vikjö, träffade Jouper, hihi.. hade faktiskt kanske trevligt och väldigt skoj , hahah;D I'm a bad girl sometimes ;) Men men.. träffade Marcus också, och Joel's polare Packe, John och Erik typ :) lite skoj faktiskt.. träffar alltid någon jag känner när jag väl är i viksjö.. haha 
Men men, dock ändå :D Imrn äre skola så det blir och sova tidigt ikväll, men det är väl skönt det med, är faktiskt rätt så trött. Men det va min helg iaf.. så nu har jag väl inte så mycket mer och skriva, så slänger väl in ett inlägg imrn :D puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0