Vad ska man göra när man inte orkar mer?

Seriöst, jag är så jävla trött på alla som tror att det är så jävla lätt och bara må bra igen .. ;s Jag är trött på alla som tror att dom känner mig, när dom i själva verket inte gör det ett dugg, och jag är trött på alla som bara kommer till mig när dom inte har någon annan och "prata med och vara med " Jag är ingen jävla dörrmatta som alla bara kan slänga sin skit på och sedan gå vidare , jag är trött på det här nu! Ni är anledningen till varför jag känner mig totalt värdelös, till att jag gråter mig till sömns varje natt, och det sårar mig djupt att ni själva inte inser hur dåligt ni beter er! Jag säger inte att jag är perfekt, för det är ingen, men jag vet iaf hur en ÄKTA vän ska bete sig, och så som ni behandlar mig är långt ifrån äkta. Jag tänker inte nämna namn för den här texten går till många.. och ni behöver inte heller fråga vem jag menar, för jag kommer inte svara. Jag tänker bara skriva av mig .. för jag orkar inte må skit för att andra behandlar mig efter hur dom själva känner ;s Om ni inte kan prata med mig hela jävla tiden, behöver ni inte komma till mig sen heller, seriöst! Ni får mig och känna mig totalt värdelös. Hoppas ni inser det! 
Som sagt, jag ingen jävla "dörrmatta" ni kan lägga ut eran skit på , och sedan bara gå vidare...



"Sofijah - hon är flickan" lyssna på den låten så kanske ni förstår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0