Dålig uppdatering .. galet depp eller ngt.

Hm.. vart ska jag ens börja? Vi glider verkligen ifrån varandra mer och mer.. och det känns som jag borde sluta kämpa för att försöka hålla "kontakten" med dig ... För jag får knappt svar, du tar mig liksom i andra hand. Och ja, det sårar.. för jag trodde aldrig att vi skulle tappa "kontakten" men det har vi gjort, och det är väl inse att du och jag kanske borde gå skilda vägar eller något. För jag orkar inte bli mer sårad, jag ger seriöst upp nu. Du va den som alltid fanns där, du va den som förstod, nu är du som en annan person, någon som lever i en annan värld än mig. Och om jag ska vara ärlig så kanske det är bäst om vi helt enkelt bara glider ifrån varandra på riktigt. För då slipper jag känna mig utanför, som ett andra handsval... och jag slipper gå runt och må skit. För både du och jag vet att du hellre väljer andra före mig. Men jag vill att du ska komma ihåg i en sak.. jag älskar dig, och kommer alltid göra. Utan dig skulle jag inte ha orkat, och det kommer jag säkert inte göra nu heller. Men a.. jag får försöka vara stark. Jag hoppas iaf att du kommer få ett lyckligt liv, som sagt.. vi ses väl omkring, men ingenting kommer bli som det va förut...

Kommentarer
Postat av: john baker

älskar dig bästa vän och ingen på denna planet kan få oss att glida isär kom ihåg de du är min andra hlava mitt andra del av mitt hjärta och de finns inga ord som beskriver hur de känns för mig just nu när jag läser denna blogg jag vill inte att vi ska skiljas åt jag vet att jag kanske vart lite borta men alla har sina dagar eller hur? snälla vännen lita på mig när jag säger de här det är du och jag till slutet och du kommer alltid vara första valet för mig och ingen annan och jag säger detta direkt ur mitt hjärta och du vet att jag aldrig ljuger.. utan dig är mitt hjärta ett tomt skal och de skulle jag aldrig klara av. jag har inga ord som förklarar hur mkt du betyder för mig men kom ihåg att jag alltid älskar dig och kommer alltid älska dig vännen för evigt, bästa vänner det är du och jag till slutet de vet jag <333333

2011-01-31 @ 01:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0