Känner mig som ett problembarn :/

Varför ska det alltid hända massa saker när jag är i närheten!? Och hur i helvete lyckas jag alltid bli inblandad.. jag förstår inte, och jag är så jävla trött på det nu! så från och med nu, allting som händer, skiter i vad.. seriöst, har det inte mig personligen och göra, kan andra lösa skiten! För jag pallar inte xD Har fan annat och fokusera på! :) 
Aja.. men det är ju inte så lätt, när man har 2 föräldrar som jämt och ständigt bråkar, seriöst, får ont i magen! :( Konstant magvärk och tårar i halsen.. har ju inte direkt fått någon normal uppväxt, men ärligt.. inget barn ska behöva leva såhär. Enligt vad jag tycker. Visst, har det inte så jätte hemskt som vissa andra kanske har, men när det bara är bråk.. bråk, bråk.. och det händer det ena efter det andra får det vara nog! Så jävla trött på båda mina föräldrar, jag älskar er! Men ni måste inse att erat liv ihop inte funkar.. och egentligen aldrig har gjort. För lite tilllit , för mycket bråk. För mycket känslor! Seriöst.. ni kommer inte ens förstå hur jag känner, oavsett om jag skulle försöka förklara det. För ni lever på som ingenting har hänt! Och jag stör mig så mycket på det... för tror inte ens ni fattar vem som mår mest dåligt av erat förhållande, för det verkar ju inte direkt vara ni... ni är så jävla vana, att allt går från toppen, till botten, till bra till dåligt.. seriöst!!! Att ni inte förstår att man inte leva sådär, det är fan sjukt! Någon av er både inse det snart, för annars förlorar ni båda 2 en dotter, och det vet jag att ni inte vill.. så skärp er nu för i helvet, för jag är trött på och se saker, höra saker, vara med om saker. Jag har eget liv, och jag vill inte gå runt och ha ont i magen så fort jag är hemma och så fort jag inte är det... för helt ärligt, skulle ni stå i mina skor, så skulle ni nog inse att mitt liv är lite sämre än vad ni tror... Ni vill inte förstå, ni vill inte fatta, ni vill inte inse hur dåligt ni egentligen har fått mig och må, och hur dåligt jag mår idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0