1 maj och inte bakis! haha :)

Shanana, sitter inne på face och kollar runt lite, inget liv! Kom hem för ett tag sen, eftersom min kära mor kom och hämta mig hos joel.. :) Men any, igår va fan kaos! Hahaha, men roligt hade vi :) Hände typ massa skit, men men.. vi satt iaf vid kallhälls badet framför en brasa, as mysigt. :) Men min kära Joel vart så jävla full så han inte kunde gå, och inte prata.... Det va dock mindre kul! Men men, jag tackar iaf alla som va med igår för en jävligt awesome kväll, :D Nu har jag inte så mycket mer och skriva, mer än att jag inte är bakis iaf hahah :D Så det är jävligt skönt! Så nu blire vara social mot mamma, och bara ta det lugnt :) Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0