Biokväll!

Sitter i soffan brevid joel, och har precis fixat mig! Fyfan vad det är jobbigt och vara tjej ibland säger jag bara. aja, snart ska vi väl röra oss mot Jakan, och möta upp Cicci och Jonas, och åka till kista, det blir middag och bio ikväll! haha, fett najs asso (: aja, igår spelade jag skip-bo med Carro och Joel,det va faktiskt rätt skoj. Och på kvällen kollade vi på skräckfilm! Carro sov hos mig också, så Joel skrämde henne hela tiden, hahaha.. srackars tjej! aja, gick iaf upp kvart i 12 idag, och har inte gjort så mycket, Carro drog hem vid 3, så jag och Joel har mest slappat och kollat på tv. Men skriver mera imrn, om filmen och sånt. Peace out

Kommentarer
Postat av: neja

bnnenene

2012-02-20 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0