trött tjej!

Idag har jag varit duktig! Gick upp 8.10 imorse, har inte gjort det på väldigt länge! ;o så det kändes skönt. Aja, runt 9 drog jag till jakan med Carro, och vi skulle till jobbcenter, va där i typ 5 min max, och sedan chilla vi runt i jakans centrum med Malin, och vi träffade Jesper och Javis också. Vi fikade på waynes coffe, och sen köpte Carro en mascara. Vid halv 12 åkte jag med Carro hem till henne, och vi spelade kort och snackade. Vid 2  typ drog jag hem,och vid 4 drog jag iväg till ikea med mamma och pappa, och köpte en tv bänk :D och sedan åkte vi vidare så nu har jag fått en lampa och färg! Så imrn blire typ måla om mitt rum! Hihi :D Bye bye rosa rum! aja ikväll ska jag väl bara kolla någon film och sova tidigt. Börjar faktiskt bli lite smått trött! Så en film passar perfekt! 
Men men, skriver mer imrn. Peace out.

Kommentarer
Postat av: cmc

BLOGGA KVINNA BLOGGA!

2011-10-22 @ 20:03:32
URL: http://nattstad.se/carolinestrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0