It's fucking Friday!

Höhö, sitter just nu och kollar på "Mannen som talar med hundar" det är faktiskt väldigt intressant. Haha.. ja, jag kan vara en hundnörd ibland (a) Men man lär sig mycket! och eftersom jag alltid har velat haft en hund, så lär jag mig mycket. Om jag nu någon gång skulle skaffa en ;) Aja, ska snart hoppa in duschen, eftersom mitt håår tar tuusen år och torka... -.- så drygt, sen ska jag städa och sånt i mitt rum, och hjälpa mamma. Eftersom jag ska få vänner hit ikväll :) Hihi, världens bästa Caroline Ström fyller 19 år idag! GRATTIS TILL MIN SÖTA FLICKA! :) plus min kära mormor, som jag måste ringa och Gratta också! <3
aja, mycket på listan och göra idag, så ska inte slösa bort all tid på datorn! Det verkar ju inte så smart.. Så jag skriver säkert mera i veckan, nu när jag har fått tillbaka lite blogg känsla. 

Dagens låt kommer här också ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0