man ska uppskatta dom man älskar

Tänkte bara skriva av mig lite om mina tankar.. 
Alltså, jag vet att jag inte är världens bästa på visa vad jag tycker och tänker ibland med nu tänkte jag iaf skriva lite om uppskattning och sånt, för dom man älskar kan faktiskt försvinna på bara en sekund.
För liksom, vänner och familj finns där och bryr sig, även om man inte alltid ser det. Jag själv är inte verkligen inte bra på och visa känslor, men samtidigt vet jag att mina nära och kära kan försvinna bara sådär, så det här går egentligen ut till dom flesta, om nu folk väljer att läsa. Liksom varför inte bara ta en minut eller ngt, och försöka visa det man egentligen känner för någon? För liksom, man har bara en familj, man har bara sina vänner. 
Jag själv skulle må jätte dåligt om någon av dom helt plötsligt bara försvann, liksom typ dog. Utan att ens få berätta vad jag egentligen tyckte om dom, så, visa uppskattning, för allt man har kan faktiskt försvinna på bara en sekund. 
Tex en föräldrar, visst, man bråkar mycket med dom, om allt och inget, men det är väl inte bråken man vill komma ihåg om dom försvann? Det är väl mer det dom faktiskt gjorde för en, att dom fanns där, ställde upp och älskar en oavett vad. Så, ja.. jag är faktiskt väldigt glad över att få ha kvar mina föräldrar, min bror, min mormor, min kusin, min moster. För jag vet, att även om man inte pratar varje dag, så finns dom där. Och efter att ha sett filmen "jag saknar dig", så jag bättra mig. Jag ska ringa till min mormor oftare liksom. För vem? En dag kanske hon försvinner.. 
Men men, ska inte skriva så mycket om det, utan mest liksom visa det ni känner och tycker, för annars kanske ni aldrig får det sagt. Och vem vill säga till en gravsten vad dom egentligen kände? Tror ingen vill det, så hej... börja visa uppskattning, och känslor till nära och kära. Det kan ju inte bli värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0