Mitt nya liv? haha..

Asso seriöst, vafan kan man hitta på? Har precis suttit och rensat hela min msn, tog typ över en halvtimme, men men! Har man inget bättre för sig, så kan man ju lika bra se till och ta bort folk man inte känner. Funderar på om jag inte ska göra samma sak på facebook. Känns lite onödigt egentligen ha folk där som jag ändå inte pratar med, eller knappt känner. Men men, orkar iaf inte göra det, så får väl se imorgon vad som händer ;) aja, just nu sitter jag och snackar med någon random snubbe på msn, han verkar faktiskt vara rätt schysst! Han är rolig också haha (a) Eftersom att både Carro och Baker slutade svara på msn så får han duga! Nej, nu ska jag snart kolla på tv igen, och fixa mig tills jag ska sova. Haft en full dag idag, så sova lär jag behöva göra ganska snart.. Någon annan som har haft en full dag? Eller något och säga, kommentera gärna! Nej, godnatt på er, nu skriver jag inget mer, förens imorgon! Sov gott allt och alla! Peace out från smiinkdocka! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0