Söndag, vilodag?

Först vill jag börja med att säga att jag har mått dåligt dom senaste dagarna, och därför inte uppdaterat min blogg varje dag. Men men, har lite skriva nu.. 
Fredags; Åkte till mammas jobb först, eftersom hon skulle lämna cash till en kryssning som jag ska med på :) Sen efter det åkte vi till stinsen och gick runt där i timmar, haha... och kollade på kläder och sånt. Så nu har jag hittat en mobil jag vill ha, en vinterjacka typ, och 2 par skor haha.. men jag har inte råd, så nu blire skaffa jobb! För jag vill ju shoppa :( Aja, på fredags kvällen drog vi också iväg till Viksjö och träffade Mona, och hennes söta hundar. :) Det va mysigt. Hähä, iaf igår så va jag inne i stan med Carro och Mamma, vi gick runt i timmar asso på söder, men kul hade vi :) Så det va väldigt trevligt :) Jag köpte ett par skit snygga jeans också! Som det kommer bild på i veckan! I love them! :D Häh, och idag så har jag mest tagit det lugnt med Joel, vi kollade lite på film och sånt igår kväll, eftersom vi hade 11 månader då :) Mysigt för oss :D Och senare idag ska vi ut och äta med min kära Carro! Ska bli så trevligt, kanske ta en öl eller två då också , det får vi se :) Aja, skriver mera senare, för nu har jag ju uppdaterat mina dagar! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0