sovdags?

Sitter och kollar på wedding singer, har sett den typ 3 gånger innan, men går inget annat bra på tv just nu! Kom också hem från Carro för en stund sen. Vi satt och snackade och spela kort som vanligt. Behövde iaf träffa någon ett tag, för jag blir så jävla less på folk och deras åsikter ibland. Varför kan man inte bara hålla det för själv? Förstår inte. Aja, ingen idé och slösa tid på fittor :) Snart ska jag iaf sova, och ta bort madrassen som min kära bror bara dumpa på mitt golv, eftersom han har flyttat nu! Dock är inte alla hans saker borta än, men dom lär ju försvinna snart. Nej men nu säger jag godnatt bloggen, och hej tv;en en stund. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0