Tagga till!

Just nu sitter jag och gör inte ett skit! Har gjort det sen typ 20 över 2... gud vilket liv man har. Men jag vill säga tack till världens bästa mamma, som hjälpte mig och fixa mitt rum och i lägenheten tills ikväll! Du är den bästa, no matter what. Aja.. ska snart ta och vila tills vi ska äta middag, förlåt om jag är lite tjockis, men jag börjar faktiskt bli hungrig. Kan ju beror på att jag inte har ätit så mycket dom senaste dagarna. Jag vet inte :/ Men mat behöver jag iaf , tills ikväll! ;D Eftersom då blire skoj skoj ^^ Nu tänkte jag iaf stänga av facebook, vila ett tag, för att sedan börja fixa mig lite, och sminka mamma! hihi, ska bli skoooj! (a) För hon ska ju också bort ikväll, med min pappa... hoppas dom får en trevlig kväll iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0