Galet upptagen, eller inte! jaja ^^

Shanana, sitter just nu på min fina nya dator, äntligen fått en ny som inte är seg och sånt skit! Är dock lite pissoff iaf... för mitt the sims spel funkar inte som jag vill, blir fan galen! När jag äntligen har en dator som tål mitt jävla spel, så funkar det iaf inte som jag vill! maha.. aja, får försöka lösa det senare, här ska man inte vara sur och grinig! Neej men iaaaaf, back to life, haha.. som ni alla vet, så va jag ute i fredags, vi hade feta skoj! Dansade och skrattade och hade allmänt trevligt bara, natten slutade med att jag och Carro sov hos Joel, vem fan orkar åka nattbuss?! Sen på lördagen chillade vi hos Joel ett tag, sen på kvällen kom Carro till mig, och vi drack lite cider, spelade kort och bara snacka! En äkta tjejkväll man kan säga! Och sen dom senaste dagarna har jag varit med Joel,och typ bara kört filmrace med honom (: och förut idag, åkte jag och mamma med mormor till stan, hon skulle till någon hjärtdoktor. Men hon mår bra, och medans hon va där, shoppade jag och mamma i stan! Fick lite nya kläder och en väska! Rätt najs, nej men nu ska jag kolla på tv, och bara ta det lugnt. Galet seg alltså. Det tar på krafterna att vara vaken tidigt, haha.. Nej men skriver väll mera senare i guess! Puss!


Slänger upp en låt som en sista grej liksom;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0